FAQ - Często zadawane pytania

1. Jak mogę przesłać pliki do montażu i edycji podcastu?

Pliki do edycji możesz przesłać za pomocą mejla, WeTransfer, Dysk Google lub innej usługi. Ważne abyśmy dostali link, za pomocą którego pobierzemy pliki.

2. W jaki sposób otrzymam gotowy odcinek podcastu?.

Zmontowane podcasty przesyłamy przez WeTransfer, Dysk Google lub mejlem.

3. Czy usuniecie wszystkie szumy i hałasy z nagrania audio podcastu?

To zależy od jakości nagrania. Za każdym razem odszumiamy nagranie. Usuwamy niechciane dźwięki, jeśli istnieje taka możliwość techniczna. Nie usuwamy odgłosów w tle, podczas trwania rozmowy w nagraniu.

4. Czy dokonujecie zmian i poprawek w gotowym odcinku podcastu?

Tak. Poprawki wynikające ze zlecenia, które przeoczyliśmy, wykonujemy bezpłatnie. Dodatkowe zmiany, już po zrealizowaniu usługi, są dodatkowo płatne. Cena dodatkowych zmian jest ustalana indywidualnie.

5. Nie podoba mi się jakość nagrania podcastu?

Często jakość nagrania zależy od sprzętu, którym nagrywasz podcast oraz od warunków, w jakich dokonujesz nagrania. Z tych powodów, czasami nie wszystkie mankamenty nagrania jesteśmy w stanie naprawić. Dokładamy wszelkich starań, aby Twój podcast brzmiał jak najlepiej. Wszelkie uchybienia z naszej strony poprawiamy bezpłatnie.

6. Jaki jest czas realizacji usługi montażu podcastu?

Każdorazowo montaż podcastu wymaga kulkukrotnie dłuższej pracy niż czas jego trwania. Czas realizacji zależy od długości nagrania i zakresu prac. Standardowo rezerwujemy sobie od 3 do 5 dni roboczych. Jeśli chcesz, aby Twój odcinek został przygotowany szybciej, to poinformuj nas o tym przy składaniu zlecenia. W zależności od naszych możliwości produkcyjnych, wspólnie ustalimy możliwie najkrótszy czas realizacji. Może się to wiązać z dodatkowymi kosztami.

7. W jakich godzinach montujecie podcasty. Czy pracujecie w weekendy?

Standardowo pracujemy w dni robocze w godzinach 09:00—18:00. Przy zleceniach ekspresowych i za dodatkową opłatą, możemy pracować poza godzinami standardowymi. Nie pracujemy w weekendy i święta.

8. Jak długo przechowujecie zmontowane materiały?

Zmontowane odcinki podcastów przechowujemy maksymalnie do 30 dni od zakończenia realizacji zlecenia.

9. Czy dodajecie podkład muzyczny do podcastów?

Tak, na życzenie montujemy podkład muzyczny z dostarczonych materiałów. Nie dysponujemy własnymi podkładami muzycznymi. Za dodatkową opłatą możemy dostarczyc komercyjny podkład muzyczny.

10. Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury poprzez portal useme.com

Masz dodatkowe pytania? Napisz lub zadzwoń.