FAQ - Często zadawane pytania

1. Jak mogę przesłać pliki do montażu i edycji podcastu?

Pliki do edycji możesz przesłać za pomocą mejla, Google Drive, WeTransfer, Dropbox lub innej usługi. Ważne abyśmy dostali link, za pomocą którego pobierzemy pliki.

2. Czy usuniecie wszystkie szumy i hałasy z nagrania audio podcastu?

To zależy od jakości nagrania. Za każdym razem odszumiamy nagranie. Usuwamy niechciane dźwięki, jeśli istnieje taka możliwość techniczna. Nie usuwamy odgłosów w tle, podczas trwania rozmowy w nagraniu.

3. Czy dokonujecie zmian i poprawek w gotowym odcinku podcastu?

Tak. Poprawki wynikające ze zlecenia, które przeoczyliśmy, wykonujemy bezpłatnie. Dodatkowe zmiany, już po zrealizowaniu usługi, są dodatkowo płatne. Cena dodatkowych zmian jest ustalana indywidualnie.

4. Nie podoba mi się jakość nagrania podcastu?

Często jakość nagrania zależy od sprzętu, którym nagrywasz podcast oraz od warunków, w jakich dokonujesz nagrania. Z tych powodów, czasami nie wszystkie mankamenty nagrania jesteśmy w stanie naprawić. Dokładamy wszelkich starań, aby Twój podcast brzmiał jak najlepiej. Wszelkie uchybienia z naszej strony poprawiamy bezpłatnie.

5. Jaki jest czas realizacji usługi montażu podcastu?

Każdorazowo montaż podcastu wymaga kulkukrotnie dłuższej pracy niż czas jego trwania. Czas realizacji zależy od długości nagrania i zakresu prac. Standardowo rezerwujemy sobie od 3 do 5 dni roboczych. Jeśli chcesz, aby Twój odcinek został przygotowany szybciej, to poinformuj nas o tym przy składaniu zlecenia. W zależności od naszych możliwości produkcyjnych, wspólnie ustalimy możliwie najkrótszy czas realizacji. Może się to wiązać z dodatkowymi kosztami.

Masz dodatkowe pytania? Napisz lub zadzwoń.